mspol6

Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Förlåt :(

Av mspol6 - 5 april 2013 19:18

Heejj! Och förlåt för att jag nt bloggat idag ;/.... Men jag har shoppat i Stockolm! Käpte allt möjligt! Halspand (smycken) mobil-fodral eller vad det nu hette! ;D, Kläder från H&M, Kebab! xD JAPP! NI HÖRDE RÄTT! JAG ÅT EN STOR J"VLA KEBAB-TALLRIK IDAG! xD fasst den var god!    Haha! vilken fjortizz-smiley! xD Jajja, Jag missade Dagens Moviestar! Och här kommer den:

  Det blev tulaj, tulaj är en sk"kt snäll tjej som jag KRÄVER att ni röstar på i tävlingen!! :) Hehe! Jajja, Jag tängte också "avslöja" att jag håller på med en "ny" Msp-video, Kolla in min kanal på youtobe! den heter: Silvia tjejen, kolla gääärna in den!    Jahopp, Då var man singel igen då!           KÄNNER MIG SÅ DISSAD! ;0 Ingen bryr sig en då så.... Jajja, det var väll allt då, Skriver mer sänn! (Kaaanske...)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mspol6 - 2 augusti 2013 23:51


Hej! Tängte kanske byta ämne på bloggen till StarStable (SS) Och jag HOPPAS SÅ MYCKE ATT NI NT BLEV BESVIKNA NU! :( Men, jag spelar inte Msp längre, och jag ÄLSKAR SS så om ni nt har provat det så måste ni värkligen prova det! Sök på google eller ngt...

Av mspol6 - 31 juli 2013 10:01


Ja, rubriken förklarar allt va? Aja, jag har ialafall skaffat mig en 5mansblogg med Siri_1234, AlexandraTjej, laila52, Eme.ew123 och jag såklart! ;) Kommer nog blogga mest på den nu... Men jag behåller bloggen och skriver lite då och då!    Här är bl...

Av mspol6 - 30 juli 2013 12:48

Heej! tängte börja blogga igen! Och förlåt för att jag inte skrivit ngt inlägg på JÄTTE länge! Men jag har licksom tyckt att det var tråkigt och sluta, men nu är jag tillbaks igen!!    Jag har länge nu känt att fingrarna måste skriva ett inlägg! Cx n...

Av mspol6 - 6 april 2013 08:52

Heejj! Nu är det Dagens Moviestar! Och det bliir...   Hjälp henne till lvl 3! adda henne! ses bloggen!     ...

Av mspol6 - 4 april 2013 10:47

Hejj! loggade in på Msp och kollade och dom har bytt Kläd-tema typ till:   Och dom har bytt V.I.P-tema! :   OMG! mitt V.I.P tar slut snart! Och då kommer jag få dom här sakerna! <3 Men det har också kommit en ny bakrund! :    Hehe! Jajja, De...

Presentation


Hejj! På den här bloggen skriver jag om msp från topp till tå! Om du har ngn fråga om msp så fråga mig! ;) Mina headers gör jag antingen på pixrl.com eller pizap.com


Hoppas du gillar bloggen! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor
Dangling Blue Hearts

Länkar!

Omröstning

Vad gillar du mest?
 Bananer!
 Göörka!!
 TOMATO! xD
 apelsin... :)
 MELON! MUMS!!!
 Vin....DRUVOR!
 BLODAPELSIN
 äpplen! sååå gott!
 Vet inte... :/

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Valentine's Day Spinning Heart

Skapa flashcards