mspol6

Alla inlägg den 4 april 2013

Av mspol6 - 4 april 2013 10:47

Hejj! loggade in på Msp och kollade och dom har bytt Kläd-tema typ till:

  Och dom har bytt V.I.P-tema :

  OMG! mitt V.I.P tar slut snart! Och då kommer jag få dom här sakerna! <3 Men det har också kommit en ny bakrund! : 

  Hehe! Jajja, Det var allt! Nej! det finns en sak till! Jag har bytt header! :

   Blev riktigt nöjd fackdist!  Vad tycker ni? kommentera!

 

Av mspol6 - 4 april 2013 09:00

Hejj! Nu är jag i lvl 6!! OMG ASSÅ! Jajja, nu är det Dagens Moviestar, Och det bliiiir...

  Det blev Mari123546, Jag tog henne för att hon är SÅÅÅÅ SK"KT SNÄLL ASSÅ!! Ser ni hennes status? Hon är så snäll! Jag lovar på hedersord att jag inte sa till henne att skriva det eller ngt! Jajja, Det är frågestund på gång! SÅ FRÅGA PÅ VÄRLDEN! 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj! På den här bloggen skriver jag om msp från topp till tå! Om du har ngn fråga om msp så fråga mig! ;) Mina headers gör jag antingen på pixrl.com eller pizap.com


Hoppas du gillar bloggen! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor
Dangling Blue Hearts

Länkar!

Omröstning

Vad gillar du mest?
 Bananer!
 Göörka!!
 TOMATO! xD
 apelsin... :)
 MELON! MUMS!!!
 Vin....DRUVOR!
 BLODAPELSIN
 äpplen! sååå gott!
 Vet inte... :/

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Valentine's Day Spinning Heart

Ovido - Quiz & Flashcards